El miércoles, 14 de marzo de 2007 a las 11:01:52 +0100, Daniel Muñiz Fontoira
escribía:

> A cuestión é, ¿hai forma de que facer o paso automatico da versión 1 á duas?
> Explicome millor, teño que comezar sempre de cero no ficheiro 2? ou podo
> pasar ao ficheiro 2 as cadeas xa traducidas?
> Penso que ten que haber algunha forma de aproveitar o traballo xa feito non?

 Como o sistema de tradución é "especial", has ter que facelo á man ou facer
ou buscar un script que cho faga automaticamente.

 Se a tradución se fixera empregando ficheiros .PO, non había haber
problema ningún.

--
   Jacobo Tarrío     |     http://jacobo.tarrio.org/

Responderlle a