Para evitarlle os prolegómenos a quen queira ir directamente ao grao:

>Concordo.

Sábado tou en Lalín, teño clase de gaita. Hoxe e o domingo podo quedar
en santiago sen problema; e se alguén máis concernido quere apuntarse,
por min sen problema sempre que Marce concorde tamén.

Saúdos,

mvillarino escrebeu:

--
Dirección Xeral  de  Promoción Industrial e da Sociedade da Información
Consellaría de Innovación e Industria                   Xunta de Galiza

Responderlle a