No referente ó contexto do Inkscape, revert é volver a un estado
anterior do ficheiro no que traballas, invert é darlle a volta a unha
figura ou algo que teñas seleccionado no lenzo (non lembro se o
espella de lado a lado ou de enriba a abaixo).

Por certo, é suxestións e non suxerencias? Voume ter que actualizar un
día destes.

Responderlle a