2008/8/8 Leandro Regueiro <leandro.regue...@gmail.com>:

> [...]

De momento, os ficheiros que están feitos (e que son imprescindíbeis
para xerar a documentación de KDE) están en
svn://anonsvn.kde.org/home/kde/trunk/KDE/kdelibs/kdoctools.
Si, teño unhas pelotas ainsí de ghrandes.

Segundo comentaron na lista de kde-docbook, hanlle botar un ollo ao
asunto, non podo prometer ren.

> Por certo, vin o outro día que en Battle for Wesnoth para xerar o
> manual precísase ter traducido como mínimo o 80% do ficheiro .po.

No mundo hai moita xente e cada un é cada un.

Responderlle a