O Saturday 23 August 2008 11:44:56 mvillarino escribiu:
> Olá,
>
> estou co kstars, e aproveitando co o miño pon o nome, estou a utilizar
> outros ficheiros como ficheiros po auxiliares.
>
> Os nomes das constelacións estou a tomalos da galipedia [1], e os das
> cidades..... pois si, agora que aprendin a utilizar os ficheiros po
> auxiliares en kbabel (máis val tarde que nunca), utilizo o do kgeography.

cala, que eu inda fai uns días de que me din conta de para que valía o de
"limpar cadea" (+-) en Lokalize. É así.

> Teño as seguintes cousas para comentar/consultar:

xa que "traducín" parte de Kgeography; comento tamén ó respecto.

1. hai erros, bastantes xq nn está revisado, polo que a min respecta puiden
introducir uns cuantos pola inserción automática da cadea orixinal
2. A marioria das cidades considero que non teñen tradución nin se deben
adaptar á nosa grafía excepto aquelas de corrente uso, coma as cidades
espaÑolas ou as grandes ou soadas.
3. En cando ós paises, xa propuxen unha lista baseada na ISO e a ela me
axusto.

> ===Cidades===
>
> 100 Mile House : é isto unha cidade?
non é
> [...]
> Abakan
> Abbotsford
> Aberdeen
> Abidjan
> Abilene
> Abuja
> Acapulco
> Accra
> Ada
> Adak
> Adams
> Adamstown
> Addis Ababa
> Adelaide (nota: vou utilizar Adelaida, aínda que en geography está rematado
aqyi dubiraría entre traducir e non; poderíase usar "Adelaida"
> [...]
> Akron
> Al Jawf
> Al Manamah
> Alameda
> Alamo
> Alamogordo
> Albacete
> Albany
> Albion
> Albuquerque
> Alcalá de Henares
> Alcoa
> Aldermaston
> Alert
> Alessandria (vou utilizar alexandría, aínda que no geography vai como
si, erro, Alexandría
> Alexander City
> Alexandria (si, xa, aínda así vou utilizar alexandría)
> Alexis Creek
> Algiers (e aquí arxel)
arxel
> [...]
> Arlington
> Armagh
> Armour
> Armstrong
> Arnold's Cove
> Arrecife
> Arua
> Arvada
> Ash Fork
> Ashern
> Asheville
> Ashland
> Ashley
> Asiago
> Asmera (e eu que pensaba que era asmara)
si, asmara
> Aspen
> [...]
eu nestas opto por "Illa de Babelthuap"
> Bacolod
> Badajoz
badaxoz
> Badalona
> Baddeck
> Baden-Baden
> Badger
> Bafata
> Baghdad
> Bahrain (aquí utilizarei barein)
ou Bahrein, non sei cal é máis correcta
> [...]
> Bangassou
> Bangkok
> Bangor
> Bangui
> Banjul
> Bar Harbor
> Baraboo
> Barcelona
> Bari
> Barkerville
> Barletta
> Barnaul
> Barnesville
> Barrage Manic-3
> Barranquilla (se va el caimán (bis), se va para ...)
Lol
> Barre
> [...]
Berlín
> Bern
> Bethel
> Bethesda
> Bethlehem
> Bettendorf
> Bettles Field
> Biddeford
> Big Bear Solar Obs.
> Big Delta
> Big Lake
> Big River
aquí river forma parte do topónino > sen tradución
> Biggar
> [...]
Boloña, creo
> Bolzano
> Bonavista
> Bonn
> Bonnyville
> Boone
> Booneville
> Bordeaux
> Bordentown
> Borinquen
> Borowiec
> Boscobel
> Bosscha
> Bossier City
Cidade de
> Boston Bar
> [...]
pero Lago Burns
> Burns
> [...]
Boston Oriental
> East Brunswick
Brunswick Oriental...
> East Lansing
> [...]
LOL!!!
> Fayetteville
> [...]
creo q fort vai no topónimo, sen tradución
> Fort Dodge
> [...]
Hamburgo
> Hamden
> [...]
Parque Nacional Hot Springs
> Houma
> [...]
UIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
isto tradúcese: espero que non se me escapara a min))) :)
> La Crosse
> [...]
Nova Iork ou  Nova York
> Newark
> [...]
Battleford Setentrional
> North Bay
> [...]
UIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> [...]
> United Arab Emirates
> United Kingdom
> Uruguay
> Uzbekistan
> Vanuatu
> Vatican
> Venezuela
> Virgin Islands
> Western sahara
> Yemen
> Yugoslavia
> Zambia
> Zambie
> Zimbabwe
>

> Evidentemente, non fixen a listaxe á mao.
Uff, menos mal ;)

> [1]Búsoxa, brúxula, compás: Non utilicei compás como nome traducido da
> constelación pyxis por non ser este un termo apropriado en ámbitos
> nauticos, puxen búsola por dar guerra. Quen teña algo que obxectar (e
> aforraivos o virme co volga et al), que fale agora ou cale até a seguinte
> revisión. --
> Best regards,
> MV

Responderlle a