O Xoves 25 de Setembro de 2008 ás 17:16, mvillarino dicía:

>...ou programas que manexen conceitos de particionado...

   Como xa che dixeron, proba co gparted:

http://ovh.dl.sourceforge.net/sourceforge/gparted/gparted-0.3.9.tar.bz2

   Aí tes un gl.po que fixo Nacho.

>Coñecedes algún que estexa traducido ao galego? Con que teña traducido cousas
>como "swap" "extended" ou semellantes abondaríame.

   Eu persoalmente prefiro non traducir "swap". E "extended" é "estendida",
ollo que no gparted está mal e aparece como "extendida" ;)

P.D: Volto á lista dous anos despois, nin me decatei de que me
desuscribira, que triste. Pero sigo sen ter tempo para traducir, así que
seguirei sendo un "antigo colaborador" ;)

--
Unha aperta,
Jesús Bravo Álvarez

Responderlle a