O Xoves 02 Outubro 2008 19:55, Miguel Branco escribiu:
> En serio. Se eu tivera que decidir deixaría 'anacardio'. Se consideras que
> non se entende (os anacardios non che son comúns por aquí, parece) entón
> escolle como di Jesús, 'feixón' ou (como é ben máis común) 'faba'. Aparte
> de 'ril' non se me ocorena nada mellor ó que se pareza iso.

Pois entón, tras matinalo un pouco, vou deixalo provisionalmente como:
"aquelo"

Sendo a orixe o conto ese que di que unha vez estaba Paco da Casilla arando
unha chousa e chama á muller, que estaba ao pé da casa: «Oe María, trae-me o
aquelo que esta sobor do aquel naqueloutra cabana, que se me desaqueloutro a
aquela»... e vai María e levou-llo.
--
Best regards,
MV