Parabéns, é o único que se pode dizer. Se co sistema actual que temos en
Mancomún queres que asumamos a tradución dalgo que vexas útil ou calquera
outra cousa que esté no meu alcance, simplemente avisa.

http://www.vieiros.com/nova/69327/os-principais-escritorios-de-linux-estan-en-galego-ao-99
http://www.sociedadedainformacion.eu/actualidade/nova.php?id=1169&lg=gal
http://www.mancomun.org/novas/localizacion-e-traducion/kde-4.2-traducido-ao-galego-ao-99-3.html

Saúdos,