Dacordo coas dúas cousas, darei instrucións nise sentido, especialmente no
que se refire á visibilización de Trasno. Se queredes podemos aproveitar que
a Málaga imos ir cun cartel en plan puzzle -onde cada peza representa a algún
axente da comunidade galega do software libre- pra incluír a Trasno tamén. A
min personalmente gustaríame que estverades alí representados/as.

Saúdos,

Miguel Branco escrebeu: