>  >Isto é o que emprega lokalize para dar coas etiquetas xml:
>  >(<[^>]+>)+|(&[A-Za-z_:][A-Za-z0-9_\\.:-]*;)+
>

>    E isto atopa calquera etiqueta XML ou secuencias de escape tipo &nbsp;
[...]
>    $line =~ s/REGEXP//g;

E como sería a regexp? O citado en riba para lokalize?

> E confiar en que non haxa ningunha etiqueta partida en dúas liñas ;)

Je,je, iso xa o teño arranchado: é o de eliminar as etiquetas e demáis
músicas é o que me falla nun script adaptado do port2gal, que o que
fai é tomar un po, e ou pór cada msgid nunh liña, ou idem para o
msgstr.

Que para que o quero? Pois para deixalo en
trunk/l10n-support/gl/tools, ao dispór de quen lle sexa útil
(pontualmente, para as listaxes de estrelas e demáis, a min fóronmo)

Que vaia ben

Responderlle a