> E como saberás de antemao que palabras che van dar problemas?

Moi fácil, tódalas palabras que non están nun glosario, ou deron
problemas antes probablemente me dean problemas, así que traballaremos
sobre esa suposición. Ademais xa sei de varias cas que ainda non di
saido dos problemas. Outras cas que pensaba que non ía ter problema
ningún apareceron como posibles conflitos (p.ex. "grid"), pero en
principio agardo que os problemas por esa parte sexan limitados.