O Monday 01 December 2008 17:18:54 mvillarino escribiu:

> Nota: o de rOta é cousa miña (unha das palabras nas que conservo a
> escolla de vogal dos reintegracionistas, como en lición -> lección. (A
> ver se para lenny lle paso o corrector a todos os ficheiros)

tamén miña: introducina unhas cantas veces xq dubidaba de cal a RAG considera
correcta máis xa as cambiei por 'camiño'.

PD: en koffice agora mesmo só hai unhas 50 dubidosas que axiña farei, e sigo a
traballar na corrección liña a liña (vou a altura de Karbon por orde). En
canto acabe de corrixir en Koffice fareino con KDEPIM.

Responderlle a