Boas Nacho:

Como pasa o tempo e ninguén se anima, eiquí vai o meu ofrecemento pra que
contes comigo pra iso.

Vendo o ben que están indo as cousas co tema Mozilla, a min a verdade é que
me apetecería, e ademais tería apoio do equipo do CESGA e da xente de Tagen
Ata, cos que estiven tratando este tema e falamos antes de decidirme a
enviarche este correo.

Todo o mundo coincide en que polo menos ao principio precisaremos da túa
axuda, e que o mellor sería empregar mentres facemos o cambio a mesma
mecánica utilizada para a 2.16, que saiu bastante ben. Tamén parece bastante
claro que desta xeira deberemos adicar esforzos adicionais a atraer xente
nova para o proxecto, polo que nese aspecto traballaremos tamén alén do que é
a localización propriamente dita.

Pois eso, queda feita a proposta. Xa nos organizamos entre nós pra poñernos
en contacto contigo e seguir as túas indicacións, se o ves ben.

Saúdos,

Ignacio Casal Quinteiro escrebeu: