2008/10/24 Miguel Branco <bandu...@gmail.com>:

> Si, sinto moito escoitarvos dicir iso.
>
> Así que, si, vai haber que ir pensando en recrutar xente que xa estaba na
> allada, xente que anda por cousas como o launchpad de Ubuntu... so on.

Eu estaba pensando na xente nova. O que me fai pensar en que teño que
poñerme a facer unha presentación para ese asunto xa mesmo. Estiven
pensando partir da de Jacobo, que ten boa pinta, pero non sei moi ben
como completala. Mágoa que non haxa un vídeo da charla, que sería de
moita axuda. Tamén tomarei ideas da presentación de Tsao nas xornadas
de SL deste ano na FIC, que ainda que non fora unha presentación, si é
bastante interesante pola discusión que houbo.