reenvío á rolda (lista... ou como se chame)

Seguindo a forma en que se lle chama en "Xdialog" (gauge) eu chamarialle
"barra de evolución", "indicador(a) de de estado" ou algo semellante.

MB

eu pensaba que se refería a outra cousa respecto desta barra.
eu adoito chamarlle "barra de progreso", non teño preferencia, barra de evolución tamén me gusta.