> Unha opción sería deixar caer a tradución no playground en favor de adicarlle
> tempo á revisión. Isto evidentemente ten os evidentes inconvintes: que é q
> logo nos pille o toro cando estes se inclúan no corpo real da tradución.

Vou facer xusto o contrario: ir traballando o playground por módulos
inteiros e en abril paso a manter o base e libs.

Razón: que o temp adicado ao playground é un investimento (pero este
dos bons, non como os coches nin os pisos), e que se vou por módulos
afórrome o dubidar despois de se teño que pasar a ortografía ou non.

Responderlle a