O Xoves 05 Marzo 2009 22:04:05 Javier Pico escribiu:
> A "Memento" de Christopher Nolan [pre "Batman begins"] é unha moi
> recomendable película que, por certo, está baseada [ou adapta] un relato
> curto de seu irmán, Jonathan Nolan, titulado "Memento Mori", que é unha
> frase en latín que se pode traducir por "recorda que podes morrer".

Durante a república romana cando unha lexión se facía merecedora dunha entrada
trunfal, ao xeneral (por exempo Xulio César), un escravo acompañábao no carro
onde ía, aguantándolle a coroa de loureiro, e dicíndolle ao ouvído: recorda
que vas morrer (memento mori).

http://digalego.com:80/diccionario/html/index.php?op=ver&id=42181&buscado=MEMENTO&opcion=entrada

Responderlle a