Boas:

Leandro Regueiro escribiu:
non válido --> 330
Debian Installer:  8
GNOME:  119
KDE:  196
SUSE:  6
XFCE:  1
Nisto hai un algo de culpa miña, xa que era o que usaba até hai pouco, estou
a mudar a "incorrecto"

Eu non digo que "incorrecto" sexa o correcto. De feito a única razón
que lembro pola que se escolleu hai moito tempo (aínda que non se puxo
no glosario de Trasno) foi que non ten til, e así aforrabamos
escribilo. Pero o certo é que "non válido" úsase moito. Neste caso que
a xente decida, pero recomendaría intentar usar unha única opción se é
posible.

Non sei se hai algún matiz que as diferencie e faga unha máis correcta que outra, no caso de ser equivalentes, eu prefiro incorrecto, o motivo é que é unha soa palabra, non leva til e faiseme mais simple.
--
damufo

Responderlle a