2009/5/18 José Manuel Castroagudín Silva <chavescesu...@gmail.com>

> Ou "límite de tolerancia", ou "de protección"... ou algo así... tampouco
> temos por que ser literais...

Precisamente, o literal resultabame un pouco "duro", non hai que esquencer
que esta aplicación é unha "evolucion" do "parental_control" da Ubuntu
Christian Edition, co que queda claro cal é a súa condcepción de
decencia/indecencia, é iso é precisamente o que non me gustaba, xa que para
min indecentes son outras cousas que non teñen nada que ver co sexo (ainda
co mal entido)

Creo que a expresión "contido explícito" é dabondo explicativa para quen
emprega este tipo de ferramenta, que eu desaconsello, pero da que falo cando
os pais se plantexan o emprego delas (alá eles) .

En principio empregarei este concepto, se no decurso do tempo xurde algo
mellor mudareino.