Boas

José Manuel Castroagudín Silva escribiu:
2009/10/10, marce <mvillar...@gmail.com>:
O Sábado, 10 de Outubro de 2009 20:50:57 José Manuel Castroagudín Silva
escribiu:

Eu non son programador, pero imos aló...

singleton (penso que ha acabar sendo "instancia única")
singleton (btw, o outro día no planet kde un dicía que era mellor evitar
empregalos)

Ok, singleton por aclamación popular

make
Se te refires á ferramenta: déixao. Se non, podes empregar compilar (que ven
sendo o que fan Q/C/Make

Non é tan simple: se emprego "compilar", quedan catro ou cinco cadeas
iguais con compilar (no mesmo menú)... Obviamente, refírese á
ferramenta, pero tampouco me vale (ver captura)

build
construír
compile
compilar

tag (como en ctag)(http://ctags.sourceforge.net/ctags.html) (penso que
tag
etiqueta

Sen traducir?
Type constructors (construtores de tipo?)
construtor(es) de tipo

Forward declaration (declaración incompleta/parcial...?)(
Declaración anticipada (cf. «Aprenda C++ como si estuviera en Primero», páx
39-40, http://mat21.etsii.upm.es/ayudainf/aprendainf/Cpp/manualcpp.pdf)

Defines (Definicións do/para o preprocesador? non traducir?)
Includes (traducir? "este programa fai 'includes' ao stdio.h e curses.h",
por exemplo) (inclusións?? ficheiros incluídos?)
Incluír

Tampouco é tan fácil  (ver o pantallazo: "Set includes and arguments" ...)
Scope: visibilidade

Ámbito? A verdade é que non sei que é "scope" en programación, así que
se tal, ignorade o que eu diga.

Closure?