> Ok, singleton por aclamación popular

Lede a miña mensaxe!!

> Non é tan simple: se emprego "compilar", quedan catro ou cinco cadeas
> iguais con compilar (no mesmo menú)... Obviamente, refírese á
> ferramenta, pero tampouco me vale (ver captura)

Se é a ferramenta make evidentemente queda sen traducir, pero se non
pode que o que puxo a mensaxe o entenda como preparar a compilación ou
directamente o considera un sinónimo de compilar.

> Tampouco é tan fácil  (ver o pantallazo: "Set includes and arguments" ...)

> Ámbito? A verdade é que non sei que é "scope" en programación, así que
> se tal, ignorade o que eu diga.

Eu atopei con isto outras veces e tendin a traducilo como "ámbito".
Pero realmente non estou convencido de todo.