2009/10/23 Anxo Outeiral Vidal <bassbal...@gmail.com>:
> Ola moi boas. Desexo presentarme, chámome Anxo e teño 22 anos e estou metido
> no mundo do software libre dende fai cousa de 2 anos. As distribucións que
> uso son Ubuntu máis Kubuntu, aparte de todo iso son técnico en
> administración de sistema informáticos e teño nivel de coñecementos de C,C++
> e Java, por tanto agardo que me dea un plus de coñementos cara a tradución.
>
> Levaba xa apuntado dende facía cousa de meses nas listas de Mancomun, pero
> por motivos persoais non tiña tempo para dedicarme a traducir, e agora non e
> [...]

Agora non teño moito tempo. Douche a benvida. Dis que non tes moita
idea de como traducir, déixolle iso a outros.

Agora estamos buscando tradutores xa que imos ter que asumir a
tradución dos proxectos que levaba Mancomún ata o de agora, asi que
onde traducir vai haber, que che gustaría traducir a ti?

Responderlle a