Ola

Sobre o Hunspell dicir que o proxecto o estamos xestionando, e aí tendes o
código fonte liberado, na forxa de mancomún:
https://forxa.mancomun.org/projects/hunspell-gl/

Podedes notificar os erros no tracker, foros, ou como vexades, pero eu creo
que sería preferible a través das funcións que prové a forxa.

O corrector non está baseado máis que no que se fixo para o OpenOffice.org
no seu día.
Poderías indicarnos cal é esa versión de Miguel Solla?? máis que nada por
comparar e ver de unificar esforzos..

Saúdos.

Javier Rial.