> Obviamente é un erro, delicado pero un erro. E digo delicado porque é
> máis ben unha limitación, incluír "fuxe" como correcto levará a que
> quen escriba "O can **fuxe como levado dos demos" pasará sen dar
> aviso.
>
> Mándao a Mancomún, a g...@mancomun.org ou ben a manco...@mancomun.org.
> Estamos a revisar, nestes días, o hunspell para unha vindeira versión.
>
> De feito na primeira, que é a lista común mantense un fio de recollida
> destes erros. Tamén podes ver os avances ou a lista de correo
> correspondente da Forxa.

> [...]

Alégrome de que andedes vós xa con el. Empezara xa a corrixilo pola miña conta
XD.

Descoñezo as capacidades de explotación do sistema de hunspell. Pero creo que
é preferible que se dea como válida "fuxe" cando actúa coma imperativo a que
se dea por mala cando sexa presente.

Poderíasme dicir se vos estades baseando na versión de Solla?

Responderlle a