Obviamente é un erro, delicado pero un erro. E digo delicado porque é
máis ben unha limitación, incluír "fuxe" como correcto levará a que
quen escriba "O can **fuxe como levado dos demos" pasará sen dar
aviso.

Mándao a Mancomún, a g...@mancomun.org ou ben a manco...@mancomun.org.
Estamos a revisar, nestes días, o hunspell para unha vindeira versión.

De feito na primeira, que é a lista común mantense un fio de recollida
destes erros. Tamén podes ver os avances ou a lista de correo
correspondente da Forxa.

http://wiki.mancomun.org/index.php/Conversa:Corrector_ortogr%C3%A1fico_para_OpenOffice.org