Boas:

Frco. Javier Rial escribiu:
Ola

Sobre o Hunspell dicir que o proxecto o estamos xestionando, e aí tendes o código fonte liberado, na forxa de mancomún:
https://forxa.mancomun.org/projects/hunspell-gl/

Podedes notificar os erros no tracker, foros, ou como vexades, pero eu creo que sería preferible a traveso das funcións que prové a forxa.

O corrector non está baseado máis que no que se fixo para o OpenOffice.org no seu día. Poderías indicarnos cal é esa versión de Miguel Solla?? máis que nada por comparar e ver de unificar esforzos..

A verdade é que parece axeitado xuntar esforzos sempre que sexa posíbel.

Saúdos.

Javier Rial.

2009/10/24 Adrián Chaves Fernández <adriyeticha...@gmail.com <mailto:adriyeticha...@gmail.com>>

    ou ben a manco...@mancomun.org <mailto:manco...@mancomun.org>.

    http://wiki.mancomun.org/index.php/Conversa:Corrector_ortogr%C3%A1fico_para
     > _OpenOffice.org

    Alégrome de que andedes vós xa con el. Empezara xa a corrixilo pola
    miña conta
    XD.

    Descoñezo as capacidades de explotación do sistema de hunspell. Pero
    creo que
    é preferible que se dea como válida "fuxe" cando actúa coma
    imperativo a que
    se dea por mala cando sexa presente.

    Poderíasme dicir se vos estades baseando na versión de Solla?