2009/10/28 mvillarino <mvillar...@gmail.com>

> do
>
> sen prexuízo de que cada membro federado conserve as súas facultades
> para iniciar, continuar  ou adherirse ás actividades proprias de seu,
> segundo as teña definidas no seu estatuto, dentro do ámbito
> territorial do membro.

logo que a autonomía de cada grupo terá que ser respectada.

> [...]
>
> Xestoría? Si, por favor, por favor.
> Tamén me parece ben que forneza servidor (físico ou virtual), onde o
> "Dpto. de sistemas" do Proxecto Trasno teña total liberdade de
> instalación e configuración.

> nos
> neles.
>
> Vid supra.

> seguintes
> en

> Entendo que calquera persoa física ou xurídica que dispoña de nif no
> estado español. No caso das persoas xurídicas, aquelas que
> estatutariamente teñan un compromiso definido co FLOSS.

IMHO
Eu entendo que só deben formar parte aquelas asociacións, grupos, etc...
xurídicamente conformados e en cuxos eatstutos este claramente indicado como
fin da(o) mesma(o) «a defensa, promoción... (e todas as súas variantes) do
Software libre e de fontes abertas». As persoas, a título individual, non
deben formar parte dunha «Asociación de asociacións», xa que a canle natural
é que se asocie a unha asociación de base e a través dela participe na
asociación de asociacións.

> Menos papelame administrativo/fiscal e escotar os gastos fixos. Un
> espazo para coordinar actuacións.

> Lembrade que toda asociación que pase a formar parte dunha federación
> debe comunicar este feito no rexistro de asociacións.

> FOGASA: Federación de organización galegas adicadas o software aberto
> (jeje, e tamén fondo de garantía salarial :-D )
>

> Máis nada, só lembrar que o represntante estatutario é o presidente,
> agás delegación deste pola causa que sexa.

Neste caso, no que atixe a Trasno, ía asistir o Sr Presidente, por razóns de
saúde non pudo asistir, polo que co permiso dos demáis asistentes a
xuntanza, aceptaron a miña representación aínda que eu xa asistia como
representante "oficial" de GALPon.

> A que me gustaría contactar cos tesoureiros dos distintos guls, para
> chucharlles a experiencia que teñan no tema.

.ppt, .pptx

galpon_min...@conf.jabberes.org

Responderlle a