Respecto da EUPL: "Its main goal is its focusing on being consistent with the
copyright law in the 27 Member States of the European Union, while retaining
compatibility with popular open-source software licences such as the GNU
General Public License."

Corrixídeme se me equivoco, pero isto ven a conto de que en países coma en
Spain toda obra sen licencia tena autoría de quen a produce, queira ou non o
autor; isto é, non existe o de liberar ao dominio público unha obra.

O Venres 05 Febreiro 2010 10:20:03 Fran Dieguez escribiu:
> Agardo Keko vexa esta mensaxe porque ten moito que decir en contra da
> EUPL e ademáis el ten feito varios estudos sobre as licenzas tanto na OSL.

ídem!

Responderlle a