Boas,

gracias polas correccións, o de poñer os pronomes diante é un vicio que
collín
ó vir para a Coruña, e estame costando quitarmo.

Á hora de facer e enviar unha traducción trato de ter máis coidado e reviso
un
par de veces, pero nos correos escribo como falo, sen seguir normativa
algunha (non nesta lista, que trato de ser máis correcto).

Respeto ós correctores, polo que leo o futuro está no hunspell. O malo é que
inda estou con kde3, e non ten soporte para el. Hai outros usables? Cal se
recomenda? Que usades vós?

(por certo, a páxina parece que segue caída, necesitades axuda?)

O Venres, 25 de Xuño de 2010 ás 11:54:26 damufo escribiu:

Responderlle a