Témolo falado moitas veces ... a un arado romano acáelle mellor arcaico,
porque segue a ser romano ?
Pois porque os tipógrafos chámanlle negra a un "tipo de mancha grráfica", e
nos poderemos seren moi modernos e máis ilustrados, mais os profesionais
chámanlle "negra", podemos discutir case toda a terminoloxía profesional ou
aceptala.

(ollo non confundir tipógrafo con usuario de ferramentas de deseño CAD como
potachop e semellantes)

É cousa de entender a historia do termo.

2012/7/24 damufo <dam...@gmail.com>

> Intereante!
>
> http://wikidog.xunta.es/index.**php/Normas_xerais_de_todos_os_**textos<http://wikidog.xunta.es/index.php/Normas_xerais_de_todos_os_textos>
>
> Letra negra ou grosa
>
> Vese que non se acaban de mollar. Na miña opinión a día de hoxe, grosa
> acae moito mellor que negra (penso que grosa cínguese máis ao concepto que
> negra a parte de que negra é confuso).
> Porque non evitar dita confusión?
>
> Eu engadiría isto para debater nas trasnadas.
>

> En 24/07/2012 10:39, Antón Méixome escribiu:
>
>  Interesante

Membro de «The Document Foundation Projects» http://gl.libreoffice.org
Membro do «Grupo de Amigos GNU/Linux de Pontevedra (GALPon)»
http://galpon.org
Membro de «Proxecto Trasno» http://trasno.net
Co-coordinador do proxecto «GALPon MiniNo» http://minino.galpon.org