Outra trasnada, faivos? :)
http://wiki.trasno.net/Trasnada_12.1
*
** Onde?*
En principio, acaería celebrala en* Pontevedra* e que Antón fixera de
coordinador principal. A idea sería centrarse máis na terminoloxía e
retirar das trasnadas os cursos de localización.
Pola miña parte, a data que suxiro é o* segundo fin de semana de
outubro*(antes a min éme imposible). Se non vos acae/preferides
Pontevedra,
propoñede outros lugares e quen a xestionaría.

** Asemblea*
Como no seu momento na trasnada 12.0 non se puido celebrar a primeira *
asemblea* do ano da asociación; propoño, agás que vexades
impedimentos, *celebrala
nesta seguinte trasnada*. A segunda e última do ano acaería na primeira ou
segunda semana de decembro. Todo o que queirades debater, dicideo. E os que
vos queirades dar de novos socios, benvidos!

** Como organizarmonos?*
Candidatádevos a organizar no que poidades. Editade a wiki para incluír o
que fagades.
Adestora eu xa case teño rematado un cartel e prepararei banner e demais.

Ide comentando.

Apertas,
Miguel