Iko iyo mantap disskusi ko. Sato ambo ciek. Sabananyo alah banyak urang rantau
nan buek bpr di ranah. Tapi maaf Malah bungonyo samo yo rentenir. Sudahtu caro
karajonyo samo lo yo bank convensional.
Mancari urang minang nan batua2 ikhlas condo prof yunus ko yo agak payah.
Maaf ateh kritikan ambo ko.
Zuhrizul/ 40 th. chaniago
Sent from my iPhone