Kecek sia pulo pemerintah pusat indak adoh perhatian ka masalah asok?
PAkai kacomato kudo mah.

Lah ratusan milyar dana dipakai dan BNPB jo TNI pun dikerahkan tuk
pemadaman.
Puluhan urang dan minimal 7 perusahaan lah dipareso polisi dan sebelumnyo
indak pernah dilakukan.

KAlau perhatian itu ingin dalam bentuk dijadikan statusnyo  sebagai bencana
nasional, mako nan mambaka akan punyo alasan tuk lari dari tanggung jawab
karena nan salah alam jadinyo.
Padohal jaleh2 dibaka sacaro sangajo (nan dapek izin dari pemda).

Kegiatan mambaka lahan ko lah jadi kebiasaan tiok tahun (50% pengusaha
gadang, dan 50% masyarakat umum) dan dilakukan menjelang musim hujan dek
memang harapannyo beko padam surang dek hujan.
Tapi kini dek elnino, hujan talambek jadilah macam kini.

Bisa jadi alun maksimal usaho nan dilakukan, tapi mangatokan indak adoh
perhatian indak tapek bagai doh.

Wassalam
fitr