2011/2/7 Emil Furniga <emil.furn...@gmail.com>:
> Salutare,
>
> Am la serviciu urmatoarea situatie (tampita): este facuta o achizitie in
> mare graba, a 2 masini pe care va rula o aplicatie Java cu ceva DB in spate,
> toate astea pe un CentOS sau Ubuntu. Am posibilitatea sa dozez configuratia
> la masinile respective mai pe gros asa, ca sa fac ulterior si altceva din
> ele cu virtualizare (dublat DC-ul cu un alt Windows Server, redundanta la
> serverul mail/web -- asta e un CentOS).
>
> Intrebarea mea este:
> Situatia va fi ceva de genul: aia cu aplicatia vor seta ei masinile, dar
> [...]

Scenariul este plauzibil si cu Centos 5.5 poti rula foarte usor masini
virtuale (experiente foarte placute atat cu xen cat si cu kvm, chestie
de gust banuiesc, prefer kvm) si mai tarziu, avan din vedere ca nu ai
capatat experienta necesara.
Ca si chestie, personal eu as merge din start cu un mediu virtualizat,
adica un kvm sau xen dom0 a.i. sa pot atribui cui doreste o masina
virtuala cu care sa isi faca treaba. Imho o gazda kvm (sau xen) nu ar
trebui sa ruleze altceva decat masini virtuale si softul indispensabil
administrarii lor.

Bafta.