Salut!
Au am Athena si certificat Certsign. Anul trecut m-au chinuit vreo 10 zile
pana m-au ajutat cu o aplicatie de montare a tokenului sub Linux.
Anul acesta la reinnoire m-au zapacit cu o aplicatie pentru MS. Numai din
ea se poate semna electronic cererea de reinnoire. Desigur versiune de
Linux pnu au!
Solutia lor rapida era sa predau token ul. Apoi au reventi si au propus sa
imi ofere altul la schimb cu semnatura noua si sa il returnez pe cel vechi.
Am reusit sa instalez aplicatia pentru cerere in Play on Linux dar nu
reusesc sa mapez portul usb pe unul pe care sa il vada POL in dosdevices.
Am propus solutia de a pune token ul pe com1 via un cablu usb (cu mufa
mama) la serial.
Btw de la suport tehnic la CS aproape mi s-a sugerat sa piratez 5 minute un
MS Windows cat sa imi rezolva problema pentru ca ei suport pentru Linux nu
au si nu vor oferi never ever.
Sincer dupa atata chinuiala chiar ma gandesc sa o fac da' in mama masii
chiar asa am ajuns?
Servus!