Salut!

" Eu nu sunt sigur de asta (precum de infinitatea universului!).

Și mie și altor câțiva cunoscuți ni s-a spus la început că nu au drivere
pentru Linux. Când am condiționat achiziționarea certificatului de livrarea
lor, le-au găsit!"

Si mie anul trecut mi-au facut la fel. M-au lungit 10 zile si apoi mi-au
oferit solutia cand am spus clar ca renunt la produs. Si chiar am facut-o
in trecut pentru ca am mai avut Oberthur dificil de configurat pe care nu
le-am prelungit - am preferat sa centralizez din subunitati pe o singura
semnatura pe o singura masina centrala. Metoda mai lunga ca manevre cu 15
minute zilnic dar mai ieftin pe termen lung ca valoare a timpului.
Intre timp si cei de la Athena au descoperit ca au mai mult de castigat
oferind suport pe Linux si s-au schimbat lucrurile.
Servus!