El Diumenge 21 Agost 2005 14:43, Miquel Puig Pey va escriure:
Precisament jo l'altre dia volia reproduir un .ogg i ni el media player, ni
el real audio ni res no vaig poder.
Alguna idea?
Winamp, com t'han dit, i un parell més: http://www.vorbis.com/software.psp
--
Benjamí
El Dijous 25 Agost 2005 09:20, Josep Payo va escriure:
Bentornats sigueu, tant en Gianfranco de la seva llarga excedència com
en Benjamí de les seves merescudes vacances.
Gràcies, m'estic recuperant de les vacances :D
Benvingut, Gianfranco!
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
El Dijous 25 Agost 2005 13:56, Josep Payo va escriure:
Elecció de Client amb Google Talk
El servei Google Talk està fet per suportar els estàndards de la
indústria (de fet empra Jabber, sens dubte el millor protocol existent
actualment). Pots connectar-te al servei Google Talk emprant el
El Dimarts 25 Octubre 2005 23:17, Montserrat Garriga va escriure:
Hola a finals de mes nem un cap se setmana a l'Alguer, si hi heu estat i
coneixeu algun hotelet, no massa car, ben situat, net..., ja sé que
demano massa, estaré molt agraïda que m'ho feu saber.
Pel darrer viatge ens va anar bé
Es tracta d'una cançó francesa que era (o és) la sintonia del programa Gran
Angular de catarradio --matinades dels cap de setmana i presentat per na
Magda Llurba. Qualcú sap el nom de la canço? Gràcies :)
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
El Dissabte 27 Agost 2005 13:59, hrnztaaltern.org va escriure:
No sé si és la que esteu dient però em sona fa temps
que era J'attendrai, una estil cabaret de la 1a guerra
mundial...
J'attendrai
Le jour et la nuit
J'attendrai toujours
Ton retour...
Exacte!
El Dilluns 29 Agost 2005 12:44, Francesc Basté va escriure:
No more plis, no more.o gent amb poca feina.
http://www.vilaweb.com/www/noticia?p_idcmp=1493417
«A partir d'aquí hom pot preguntar-se, per exemple, perquè Windows t'ofereix
enviar a la seva central un informe sobre el que ha
El Dilluns 29 Agost 2005 18:53, janton va escriure:
[EMAIL PROTECTED] joan]# urpmi firefox
no hi cap paquet anomenat firefox
Al Mandrake/Mandriva no hi ha cap opció per cercar quin és el nom exacte del
paquet? P.e. en sistemes que porten l'apt la cosa aniria així:
[EMAIL PROTECTED]:~
El Dilluns 29 Agost 2005 19:56, Esteve Valentí va escriure:
Com s'actualitza el kde del kubuntu a la verssió 3.4.2?
El més fàcil:
$ sudo kate /etc/apt/sources.list
Afegeix a l'arxiu aquestes retxes
http://kubuntu.org/hoary-kde-342.php
(copipastada, vaja, de les que comencen per deb)
$ sudo
El Dilluns, 29 de Agost de 2005 23:36, Esteve Valentí va escriure:
$ sudo aptitude dist-upgrade
Vale... amb alguns problemes, doncs no em funcionava el kate
Només és un editor, pots fer servir qualsevol altre, com kwrite o fins i tot
l'mcedit, que s'assembla a l'edit del msdos --va amb el
El Dimarts, 30 de Agost de 2005 15:39, Pere Castells va escriure:
si, molt instructiu . si tens la Boqueria al costat una presa de
pel per omplir ... no, si esta be . molta vitamina C, que si molt de
potassi ... molt be, ja dic que a partir d'aquest curs la llista de la
compra la
El Dimarts, 30 de Agost de 2005 18:45, Josep M Puig va escriure:
Doncs això és el que fan aquestes empreses, normalmemt amb alfals i soja,
però si ens agrada el producte a casa no costa gaire de fer i ens
estalviarem uns bons calerons.
http://www.horturba.com/indexcat.html
--
Benjamí
El Dimecres, 31 de Agost de 2005 09:50, Josep Payo va escriure:
M'ho apunto, a veure si avui passo pel veritas. Com les empres, en
amanides? cuites?...
En amanides, quan un pic o dos per setmana preparo peix. A tires petites, per
acompanyar peixos a la sal, queden molt bé :) A la sal o cuits
El Dimecres, 31 de Agost de 2005 13:27, Esteve Valentí va escriure:
Ja, però qui hi ha altres editors ho saps tu... jo no.
Vaig provar el OpenOffice però no...
M'extranya molt que no tinguessis kate... quin error donava?
El kate és molt bo, especialment per editar codi, però si et falta sempre
El Dimecres, 31 de Agost de 2005 13:27, Esteve Valentí va escriure:
Ja, però qui hi ha altres editors ho saps tu... jo no.
Per cert, et pot servir altres cops: comandament apropos que cerca la paraula
a les planes del man (manual):
[EMAIL PROTECTED]:~$ apropos editor
audacity (1) -
El Dimecres, 31 de Agost de 2005 20:31, Esteve Valentí va escriure:
Sembla una involució... que no ho deu ser... és una evolució d'un concepte
antic
Què va, és el futur del Windows:
«For example, we are changing the command line environment in Windows using a
new object-oriented command
El Dimecres, 31 de Agost de 2005 22:33, Esteve Valentí va escriure:
El kmldonkey ha de fer servir el mlnet creat o el que ve amb
el mldonkey?
No se si pesco la teva pregunta: suggereixo _mai_ arrancar el programa al
directori on has posat el mlnet. Va bé crear un altre directori i des d'allà
El Dijous, 1 de Setembre de 2005 11:39, Ramon va escriure:
Es per uns amics que volen obrir un Centre de Pedaggia i estan a la
busca d un nom que sigui bonic i adient
Herodes. Segur que tothom ho recorda ;)))
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
El Dijous, 1 de Setembre de 2005 12:28, Esteve Valentí va escriure:
Si engego el kubuntu amb el monitor al pc wxp com que no trova
monitor s'engega a 640x480.
Amb l'editor predilecte i un sudo davant (és cosa de root), lleva'l de la
llista de resolucions possibles dins /etc/X11/xorg.conf,
El Dijous, 1 de Setembre de 2005 19:28, Carles Pina i Estany va escriure:
Tan sols és per comentar que el Diumenge (dia 4) es farà un mini-curs de
Perl:
http://www.catux.org/index.php?num=332
No en feu a distància amb el Moodle? :)
M'aniria bé, només parlo Perl d'oïda i el poc que he vist
El Divendres, 2 de Setembre de 2005 13:50, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
Per engegar en mode text, fes aixo (HO DIC DE MEMORIA, NO EM
RESPONSABILITZO DE CAP CATASTROFE QUE PUGUI CAUSAR):
update-rc.d -f kdm remove
No hauria de passar res. En realitat, l'únic que fa és llevar un enllaç
El Dijous, 1 de Setembre de 2005 23:24, Ermengol Bota va escriure:
http://dsl.upc.es/~talstog/papers/perl.txt
És un miniresum de les coses bàsiques.
Bo, gràcies! Per cert:
http://www.google.es/search?q=oreilly%20intitle%3Areference%20library
Sol sortir cosa del Perl. Amb un wget es pot fer
El Divendres, 2 de Setembre de 2005 14:46, Esteve Valentí va escriure:
Hola.
Interessant diàleg entre el llistaire Xavier Cavallé i un estúpid
americà pro armes.
Molt estúpid! L'ESR (Eric S Raymond) cada cop em cau pitjor. Primer em va
interessar pel seu
El Dijous, 1 de Setembre de 2005 13:38, Esteve Valentí va escriure:
Ho he fet... he deixat només la opció 1280x1024 i segueix engegant a
640x480 quan
l'engego sense monitor... i llavors tampoc dóna la opció de cambiar la
resolució.
Si no es té el 640x480 enlloc, no se perquè l'enfonya.
En
Té ou:
[EMAIL PROTECTED]:/etc/init.d$ aptitude -v moo
Aquest programa no té cap ou de Pasqua.
[EMAIL PROTECTED]:/etc/init.d$ aptitude -vv moo
No us he dit que no hi havia cap ou de Pasqua en aquest programa?
[EMAIL PROTECTED]:/etc/init.d$ aptitude -vvv moo
Atura-ho
[EMAIL PROTECTED]:/etc/init.d$
El Dimarts, 6 de Setembre de 2005 22:23, Eduard Pertíñez va escriure:
Edu
S'et veu retratat als missatges :)
http://bitassa.com/stuff/retratat.png
KMail, oi?
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
El Dimarts, 13 de Setembre de 2005 14:05, Carles Pina i Estany va escriure:
en una casa de 3 pisos, hi ha un pis que quan hi ha un llamp fort el
magnetotèrmic té tendència a caure indefinidament.
N'hi ha més sensibles (fins i tot de fabricació, dins la mateixa marca) basta
canviar-lo.
També
El Dilluns, 12 de Setembre de 2005 22:49, Josep Payo va escriure:
Hi ha schukos que incorporen protecció de sobretensió, alguns per RJ11
i/o RJ45 també.
Passa que si el llamp cau aprop, no hi ha dispositiu que es mengi tot el que
porta: http://en.wikipedia.org/wiki/Lightning
Desendollar és el
El Dilluns, 12 de Setembre de 2005 15:52, Pere Castells va escriure:
M'he adonat que molt dels companys de la llista tenen el que es diu
blocs. Em sembla una bona idea ... es com fer un diari ... de fet estava
a punt de fer-ho ... també em pica el gusanillo. Però com tot te
contrapartides i en
El Dimarts, 13 de Setembre de 2005 16:45, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
El dimarts 13/09/05, a les 15:30 (+0200), Benjamí Villoslada va escriure:
Les llistes continuen sent un mitjà ràpid per plantejar i resoldre dubtes
sobre qualsevol tema. Per preguntes i respostes, vaja. Ja no tant per
El Dijous, 15 de Setembre de 2005 19:12, Albert Que va escriure:
Com la cuina cassolana. Sempre em fa ballar el cap si ve de cassola o és
que ho ha escrit el mateix que fa l'anunci aquell de si vol vendre un
pis o una cassa.
Amb casa~cassa no, però a Mallorca sovint hi ha errors amb la s i la
El Dissabte, 17 de Setembre de 2005 16:49, Miquel Puig Pey va escriure:
Una vegada van venir a l'Institut uns d'el periodico i van fer servir el
QuarkXPress
Scribus ( http://scribus.sourceforge.net/gallery/ ,
http://www.scribus.org.uk )
anècdota scribusera
En Joan Genís, fill d'en Llorenç
El Dissabte, 17 de Setembre de 2005 20:36, vàreu escriure:
Mòdul 6 a
http://jasper.xtec.net:7451/cdweb/dades/actu/actual_matform/materials/td120
/index.htm
Ho oblidava: més cursos en línia del Firefox, Thunderbird, GIMP,
OpenOffice.org:
http://www.lafarga.org/node/view/669
El Diumenge, 18 de Setembre de 2005 21:09, Esteve Valentí va escriure:
El kubuntu 5.10 s'ha de baixar i instal·lar des de cd o es pot
actualitzar amb apt-get o kynaptic?
Primer, la 5.10 està sense acabar, encara no jugaria amb ella si ja et va bé
l'actual Kubuntu i l'uses.
Es pot:
1. tocar
El Dimarts, 20 de Setembre de 2005 06:36, Dolsa- va escriure:
que anessin en compte per que els
politics catalans volien controlar a la entitat d'estalvis.
Idò aniria bé: «La Caixa impulsa el castellà a les aules del Principat»
http://weblog.bitassa.net/arxiu/2005/09/20/260/
--
Benjamí
El Divendres, 23 de Setembre de 2005 18:41, Oscar Sole va escriure:
Quan vull instal·lar la impressora i fer una pàgina de prova surt un
diàleg d'autorització que em demana un usuari i contrasenya.
He posat la contrasenya per engegar el KDE i res. També he provat la
contrasenya del
El Dilluns, 26 de Setembre de 2005 14:43, Dolsa- va escriure:
Aquestes cases tampoc resisteixen el fogony del Pallars
Ni les del Pallars les bufades del Katrinia || Rita.
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de
El Dilluns, 26 de Setembre de 2005 17:31, Ramon va escriure:
Sabeu on puc consultar la disponibilitat de xarxes Wifi (publiques i
gratuites) a França ???
A Paris n'hi ha a força bars, ho solen dir ben clar --i McDonalds, em van dir,
però no vaig trepitjar-ne cap: soc al·lèrgic a l'ambientador
El Divendres, 30 de Setembre de 2005 09:26, Oscar Sole va escriure:
Finalment vaig trobar aquest
articlehttp://www.lugmen.org.ar/proyectos/utilidades/material/impresion-li
nux-win.htmlmolt aclaridor i molt ben explicat.
Vaig crear l'impressora amb la consola i almenys funciona. El que no he
El Divendres, 30 de Setembre de 2005 08:26, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
Desconec si al primer estatut se li va fer tanta propaganda, però a la
meva minça memòria política, diria que uns senyors, entesos ells en
aquestes coses, es van reunir, van fer la feina...ho van presentar, i aqui
pau i
El Divendres, 30 de Setembre de 2005 08:14, Gabriel Àngel Vich i Martorell va
escriure:
he llegit això a El Pais...
http://www.elpais.es/articulo/elpportec/20050929elpepunet_4/Tes
Presidente? Compañia? No es poden fer segons quines coses des d'una empresa:
et poden comprar per llençar-te a
Suggeriment: penjar alls al monitor abans de fer-hi clic:
http://blogs.periodistadigital.com/alejovidalquadras.php
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
El Diumenge, 2 de Octubre de 2005 06:08, Toni Dalmau va escriure:
He fet un recull de coses que diuen contra l'Estatut des del PP, la
Brunete mediàtica i algun sector del PSOE.
No hi he vist el més escarrufant:
http://www.escolar.net/MT/archives/2005/10/golpe_de_estado_1.html
--
Benjamí
El Diumenge, 2 de Octubre de 2005 18:26, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
El diumenge 2/10/05, a les 17:08 (+0200), Benjamí Villoslada va escriure:
http://www.escolar.net/MT/archives/2005/10/golpe_de_estado_1.html
Aquest home es pur odi... necessita l'odi per viure, es
com una adiccio. I el
El Dimarts, 4 de Octubre de 2005 11:51, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
http://www.justaviation.org/photos/viewpic.php?pid=4972
Aquesta aparent alçada i inclinació, flaps baixats però no tren d'aterratge =
exhibició o accident imminent :)
En qualsevol cas, és un avió...molt particular!
Lleig,
El Dimarts, 4 de Octubre de 2005 00:38, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
Suggeriment: penjar alls al monitor abans de fer-hi clic:
http://blogs.periodistadigital.com/alejovidalquadras.php
Pots deixar comentaris?
No ho se, no tinc res a dir-li. Bé, sí, moltes coses, però seria com parlar
amb
El Dimarts, 4 de Octubre de 2005 19:54, Alfons Dolsa va escriure:
Fa uns dies que tinc ADSL amb router wireless amb dos ordinadors, un
de sobretaula i l'altre portatil.
He preguntat a Telefonica per encriptar-lo ja que a certes hores, cap
al tard, tinc problemes i segons sembla que hi ha algu
El Dimarts, 4 de Octubre de 2005 20:18, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
Si, pero per riure una estona esta be... definitivament
es IE-only (no se per que, no m'estranya gens).
Si és que quan es té fluI[E]xera pels imperis, sol anar al lot :)))
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
El Dimarts, 4 de Octubre de 2005 21:01, Josep M Puig va escriure:
Benjamí, el que no acabo d'entendre és que el determinis com a necessari.
Podries fer una aclaració al respecte?
El van fer per portar peces grans de l'Airbus d'una factoria a l'altre, perquè
és un projecte repartit entre varis
El Dimecres, 5 de Octubre de 2005 19:05, [EMAIL PROTECTED] va
escriure:
Tu (vosaltres) com us ho feu?
http://weblog.bitassa.net/arxiu/2005/09/17/258/
Faig Ogg del wav, no se si els Creative el veuen, molts iRiver i Samsung sí.
Però es podria fer mp3 del wav amb
$ lame arxiu.wav
i el
El Dijous, 6 de Octubre de 2005 19:40, Josep M Puig va escriure:
Em semblava recordar que aquest invent provenïa de la NASA, i aqui sembla
confirmar-ho, però no posaré la mà al foc per cap opció.
http://www.aire.org/portal/modules.php?name=Encyclopediaop=contenttid=1217
Just cercava alguna
El Dijous, 6 de Octubre de 2005 19:16, Pere Castells va escriure:
Un noi amb 26 anys, amb una maduresa musical que fa posar els pels de punta
(de cop m'he vist gran). La seva web http://www.jamiecullum.com/music/
Serveix perquè alguns puguin dir que la musica d'abans era bona, però a jo
El Divendres, 7 de Octubre de 2005 13:06, Miquel Pujol va escriure:
Tinc necessitat de passar una pila de películes casolanes de format VHS a
DVD i vull fer-ho de la forma més ràpida i còmoda possible.
Es pot passar fàcilment en el format VCD i hi ha un parell d'eines lliures que
ho poden fer
El Divendres, 7 de Octubre de 2005 16:20, Ramon va escriure:
si avui fiqueu la paraules MISERABLE al google i apreteu el botó
voy a tener suerte sortirà la pagina del BUSH
i si fiquUs només pàgines en espanyol sortirà la foto de l'acebes.
La història té un parell --mallorquí-- de mesos:
El Divendres, 7 de Octubre de 2005 17:22, Albert Que va escriure:
Avui a la ràdio he sentit que el Barça està avaluant la possibilitat de
portar publicitat a les samarretes, ara per ara dubta entre acceptar la
oferta de Nokia o la de Microsoft.
Si accepten la de Microsoft voldrà dir fer
El Dissabte, 8 de Octubre de 2005 03:40, Alfons Nonell i Canals va escriure:
Bé, però... mirant la portada de la seva web ja et mostra la ideologia
del Club
IExplorer 5.5+ 1024x728 px
Macromedia Flash Player 6
Windows Media Player 6.4
Sí, fa temps que cal ser client de Microsoft per
El Dissabte, 8 de Octubre de 2005 03:40, Alfons Nonell i Canals va escriure:
Atenció al Barcelonista
[EMAIL PROTECTED]
Els he enviat: http://weblog.bitassa.net/arxiu/2005/10/08/274/
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de
El Dissabte, 8 de Octubre de 2005 21:04, Joaquim Vilarnau va escriure:
Que jo
sàpiga, ningú que hagi
llençat el 20d'ous i s'hagi passat a Linux no ha tingut cap amenaça ni res
per l'estil.
Les amenaces més perilloses són les més subtils. Aquelles on no et diuen res,
però sí no tens Windows,
El Dissabte, 8 de Octubre de 2005 23:49, Joaquim Vilarnau va escriure:
Tot això que dius té molt sentit i està molt bé. Jo mateix m'he trobat i em
segueixo trobant en casos similar a aquests. Si no portes el ditxós 20d'ous
ets un ciutadà de segona. Estem entesos. Però insisteixo, defensa amb
El Diumenge, 9 de Octubre de 2005 05:34, Benjamí Villoslada va escriure:
El que hem
d'intentar és informar tothom de les altres possibilitats i que ningú es
vegi obligat a tenir-lo sense ganes.
No veure's obligat a no dependre per a sempre més d'algú altre?
Com era aquell conte d'aquella
El Diumenge, 9 de Octubre de 2005 10:08, Joaquim Vilarnau va escriure:
Després de la llista de bajandes que has escrit no em resta més per dir.
Idò t'ha quedat ben llarg!
Bajanades... bé, eren comentaris al que deies i no donava per a gaire més.
I això que em vaig deixar el paràgraf on
El Diumenge, 9 de Octubre de 2005 16:05, Lluís va escriure:
Efectivament, us ho haig de confessar: Soc un esclau: Dels cinc ordinadors
que faig servir habitualment per la feina tres són amb Windows, si, si
TRES.
Però pitjor encara, soc un inductor a fer esclaus, ja que moltes, en
realitat
El Diumenge, 9 de Octubre de 2005 23:42, Joaquim Vilarnau va escriure:
2a) Ara recordes qualque signatura. Esclar, Gmail no n'hi havia en aquella
època. Potser també recordaràs que tu també has canviat d'adreça. O sigui
que no sé a què ve la sorpresa.
No ho he dit bé, en comptes de Potser
El Dimarts, 11 de Octubre de 2005 10:19, Miquel Pujol va escriure:
Ja vaig dir que erem pelicules casolanes ... i a mes es cert.
Sí, ho vaig entendre, però volia dir que el format DVD té un grapat de
restriccions: http://en.wikipedia.org/wiki/DVD#Restrictions Sense anar més
enfora, ens
El Dimecres, 12 de Octubre de 2005 15:32, Alfons Nonell i Canals va escriure:
http://www.vilaweb.com/www/noticia?p_idcmp=1565875
Ja us ho deia ahir, ls grans empreses van sempre totes a la una...
Algunes més que altres :)
Això és per fer front a AOL i el futur Google Talk.
Aquí sembla que
El Dimecres, 12 de Octubre de 2005 18:24, Carles Pina i Estany va escriure:
I hi ha música lliure?
Un cas: http://creativecommons.org/wired/
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
Els bisbes que fan COPEs:
http://lobbyperlaindependencia.org/webl2/noticia.php?paramNotid=1138
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
El Dijous, 13 de Octubre de 2005 11:56, Ermengol Bota va escriure:
Algú sap si hi ha alguna empresa / software el que sigui que passi de
coordenades (lot / lat) a adreces i a l'inversa?
Es poden fer combinacions amb un parell de webs:
http://weblog.bitassa.net/arxiu/2005/06/22/195/
--
El Dijous, 13 de Octubre de 2005 18:17, roine va escriure:
Voldria que m'aconsellessiu un programa per tal de
baixar la qualitat d'una cançó mp3 (crec que se'n diu
bitrate), aixi com retallar-ne un fragment.
http://audacity.sourceforge.net/
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
El Dijous, 13 de Octubre de 2005 18:45, Benjamí Villoslada va escriure:
http://audacity.sourceforge.net/
(m'ho deixava: + Lame que trobaràs enllaçat al mateix lloc :)
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
el meu cor s'enfonsa quan veig com l'illa és erosionada pel ciment
http://bloc.balearweb.net/post/184/6834
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
El Dissabte, 15 de Octubre de 2005 18:29, Josep M Puig va escriure:
Per què en aquests casos no apareix mai l'interés general com a límit a
aquest desenfré? La riquesa paisajística no és un bé comú?
Recordo una entrevista, l'època del govern del pacte de progrés. Era a algú
d'Unió de Pagessos
El Diumenge, 16 de Octubre de 2005 13:27, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
Un grup internacional de cientifics ha descobert que
la marihuana estimula la creacio de cel.lules noves al
cervell.
I fer dues coses més també :
El Dissabte, 15 de Octubre de 2005 19:43, Benjamí Villoslada va escriure:
Si en aquesta campanya pensen recollir signatures virtuals, fens-ho saber
si us plau.
Ho diré.
De moment han fet el que s'explica al missatge que empasto.
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
---BeginMessage
El Dimecres, 19 de Octubre de 2005 21:56, Pau Casellas Castells va escriure:
m'ha arribat això a una llista de correu a la que estic subscrit de
temàtica humorística (la llista és el que és de temàtica humorística, està
clar). no sé si haurà sortit per algun altre lloc, però ho enganxo aquí
El Dijous, 20 de Octubre de 2005 16:20, Pere Castells va escriure:
Be, si algú sap algo ... que ho digui o calli per sempre. :-))
Tenc un cosí celíac que està a una llista de correu de RedIRIS [*] --no és
fàcil tenir llista allà :) Potser et serveix per a recollir informació:
El Dijous, 20 de Octubre de 2005 17:58, Pere Castells va escriure:
Acabarem ximples. en fi, es el que hi ha
Quan es conviu amb celíac un se n'adona de coses prou importants per a ells.
Pel meu cosí, un poc de blat significa mesos de grans, que piquen i s'enceten
--per no dir l'aspecte,
El Dijous, 20 de Octubre de 2005 23:40, Pere Castells va escriure:
Disculpa .. vull dir que qualsevol cosa nova que vulguis introduir a
l'empresa ha d'estar certificat que no hi ha gluten, no GMO's, etc., ...
sino, ni es prova, ni t'escolten.
Entesos. Així són dels que podran posar l'etiqueta
Alerta, pot ferir sensibilitats!
http://www.galumpia.co.uk
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
El Divendres, 21 de Octubre de 2005 19:47, Josep M Puig va escriure:
La nostra societat podrà ser molt rica en diners, però d'esperit és molt i
molt pobre.
Bona, me l'apunto :)
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de
El Diumenge, 23 de Octubre de 2005 21:17, bado va escriure:
He trobat aquest excel·lent bloc
O blog :)
http://www.bibiloni.net/blog/archives/0091.html
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
El Dilluns, 24 de Octubre de 2005 15:11, Joan Vilarnau va escriure:
Algú sap d'algun web on trobar vols més barats que
http://www.terminala.com/
http://www.skyscanner.net
Et pots subscriure als RSS del que t'interessi. Ells no venen res, només
recullen preus. En cas de voler comprar, es va
Bo com sempre, en Bibiloni:
http://www.bibiloni.net/blog/archives/0100.html
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
El Dilluns, 24 de Octubre de 2005 08:35, Pere Castells va escriure:
Reenvio tal qual ho he rebut sobre la conversa d'aquests dies i els
problemes amb el gluten:
Moltes gràcies! És el que em pensava, quan hi ha farina com a ingredient
bàsic, si no la canvien per farina de blat de moro, no
Bo com sempre, en Bibiloni:
http://www.bibiloni.net/blog/archives/0100.html
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
llista@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
El Dilluns, 24 de Octubre de 2005 18:26, Benjamí Villoslada va escriure:
Bo com sempre, en Bibiloni:
http://www.bibiloni.net/blog/archives/0100.html
Disculpau la duplicitat, ara x3 O:)
En polsar «enviar» he vist que havia posat l'adreça al CC. L'he tornat a
enviar tot d'una perquè he
El Dimarts, 25 de Octubre de 2005 18:54, Albert Que va escriure:
http://www.arquired.es/users/albert/pamtumaca/pamtumaca 001.jpg
(L'espai fa que calgui teclejar el final, el 001.jpg :)
A Mallorca, encara que s'hi posi tomàtiga, es diu «pa amb oli» --ter cert, es
frega la tomàtiga però també
El Dimarts, 25 de Octubre de 2005 20:42, na mi va escriure:
A mi m'ho van dir una vegada amb l'ALIOLI.
Amb els noms de plats s'han fet (i es faran) disbarats: la salsa menorquina
mayonesa mahonesa de Maó, no de Mahón, així que hauria de ser Maonesa,
cosa que possiblement faria pensar que es
El Diumenge, 30 de Octubre de 2005 01:43, Carles Pina i Estany va escriure:
Doncs això, que expliqueu coses :-)
És possible fer GPS amb un sistema lliure, però ha de ser un GNU/Linux a un
portàtil equipat amb antenna GPS. Aleshores es pot fer gairebé de tot sense
demanar permís a ningú, hi ha
El Divendres, 28 de Octubre de 2005 13:49, Lluis va escriure:
He mirat el 4590 de Epson (150 ¤)
Si són Eur està bé en relació al que diuen (en comptes del signe de l'Euro
veig un cercle amb puntes, la codificació del teu missatge és «Content-Type:
text/plain; charset=iso-8859-1 ;
El Dimecres, 2 de Novembre de 2005 12:23, Oscar Sole va escriure:
Justament el Creative Muvo, almenys en un model més petit que he provat jo,
funciona en Linux.
Els Samsung també, i uns quants admeten Ogg Vorbis.
El que venen al Pryca remarcat amb Operasion Triunfo, per exemple, és un
El Dilluns, 31 de Octubre de 2005 18:11, Txerra va escriure:
Saps si hi ha botigues físiques on trobar aquest escàner... Jo he
treballat molt amb Nikon, però són caríssims .
No, cansat de trescar per botigues físiques on cal suportar la manca
d'informació i cara d'avorriment dels empleats, tot
El Dijous, 3 de Novembre de 2005 18:33, roine va escriure:
Tinc un cd de musica (comprat i, per tant original)
del qual en voldria fer una copia perque no se
m'espatlli l'original.
Està protegit? La cosa està mu'mala:
El Dijous, 3 de Novembre de 2005 19:44, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
aleshores, *passa bou per bèstia grossa*. Sin: veg. *no mirar prim* 3.
Aleshores no falta un ser entre per i bèstia?
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de
El Divendres, 4 de Novembre de 2005 23:40, Francesc Garí i Lleixà va escriure:
Fa poc acabo de renovar el Panda i tinc que confirmar lo del servei tècnic:
Mol bó i el producte no esta gens malament.
Usar Windows i un antivirus és com fer-se ferides per a poder-se posar tirites
i parlar del
El Divendres, 4 de Novembre de 2005 17:10, Pere Castells va escriure:
Vagi per davant que no soc defensor de ningú ... de ningú. Tots em semblen
bons i dolents a l'hora.
Sí, això també diuen dels règims oposats alguns habitants dels països en
transició cap a la llibertat :)
Si fas servir
El Divendres, 4 de Novembre de 2005 08:42, Gabriel Àngel Vich i Martorell va
escriure:
perdonau la pregunta que potser sigui de
principiant, però com ho he de fer per visualitzar
un fitxer que és .avi?
Avi és un contenidor. Dins pot haver-hi vídeo desat amb molts encoders.
Mplayer sol
El Dissabte, 5 de Novembre de 2005 05:04, Benjamí Villoslada va escriure:
El darrer cas, el què passa en escoltar alguns discs protegits
de Sony --he passat un enllaç al web d'Stormy Mondays que ho explica.
En Ricardo ho tracta a fons: http://mnm.uib.es/gallir/posts/2005/11/04/488
El Divendres, 4 de Novembre de 2005 23:00, Francesc Garí i Lleixà va escriure:
Els de Linux, plantejaran
la seva alternativa o es dedicaran a rebentar?
Alternativa voldria dir que la llibertat i la no llibertat són dues coses que
estan en igualtat de condicions i entre les que hom pot
Quin rampell de cacic, a Corea:
http://edans.blogspot.com/2005/11/microsoft-corea-y-un-actor-inesperado.html
És el que té tenir amos. Tenen el dia tort, i fot un problema immens a un país
sencer. Problemes de la dominació mundial.
Les amenaces de MS escarrufen, més que res perquè sovint les
1 - 100 dels 507 matches
Mail list logo