Ik ben blij voor jullie dat je deze situatie hebt kunnen rechtzetten.
Toch blijf ik erbij dat als je een hogere kwaliteit van kaart wil hebben, met
een grotere groep van vrijwilligers werkt aan een steeds gedetailleerdere kaart,
het anders moet. Er moet mijn inziens een systeem zijn dat het onmogelijk maakt
dat iemand random verschillende jaren gegevens van anderen zomaar kan
verwijderen.
Er moet getracht worden dat elke wijziging aan osm een wijziging ten goede is.
Hoe is het mogelijk dat dit verschillende jaren is blijven duren, hoeveel is er
verwijderd?

Ligt het aan deze persoon? Grotendeels niet in mijn ogen, de werkmethode is
verkeerd.
Maar we hebben deze discussie in het verleden al gehad en er geen oplossing
voor gevonden. T.t.z. het blijft zoals het is.

Groeten, Filip