Ik treed je analyse volledig bij. Dat is ook grotendeels de reden waarom
mijn enthousiasme over OSM steeds verder weg zinkt. IMHO moet er meer
projectmatig worden gewerkt aan de kaart, maar ik vrees dat dit onmogelijk
is.

Op 11 september 2013 00:14 schreef filip wolters <filip_wolt...@hotmail.com>
:

> Ik ben blij voor jullie dat je deze situatie hebt kunnen rechtzetten.
> Toch blijf ik erbij dat als je een hogere kwaliteit van kaart wil hebben,
> met een grotere groep van vrijwilligers werkt aan een steeds
> gedetailleerdere kaart,
> het anders moet. Er moet mijn inziens een systeem zijn dat het onmogelijk
> maakt dat iemand random verschillende jaren gegevens van anderen zomaar kan
> verwijderen.
> Er moet getracht worden dat elke wijziging aan osm een wijziging ten goede
> is. Hoe is het mogelijk dat dit verschillende jaren is blijven duren,
> [...]

Ivo De Broeck
Valleilaan 13
3360 Korbeek-lo
tel +32 16 43 84 93