Marc,

Even een aanvulling: één van de andere redenen dat mijn enthousiasme daalt
is vooral mijn tijdsgebrek  ;-)

En je legt eigenlijk de vinger op de wonde. Indien meer lokaal gewerkt kan
worden en de medewerkers kunnen elkaar regelmatig ontmoeten, kunnen die
mensen meer gemotiveerd worden. Ik zie dat bv de ontmoeting in Lier toch
positieve resultaten heeft opgeleverd.