Dne 30.8.2012 12:31, Mike napsal(a):

> [...]
> opravdu je rozdělen, přestože před tím nebyl a zase se bude řešit, co
> s tím. Vždyť je to pořád dokola. Současná data jsou také import, který
> měl být přesný, ale není, prostě věci se mění. Nehledě na to, že si
> někdo nevšimne, že potok je součástí relace hranice, rozdělí ho, kus
> tam vloží a už nepřidá do relace a hned je hranice rozbitá, což zase
> rozbije vyhledávače a různé jiné programy, než si toho někdo/něco
> všimne. Podle mne administrativní a fyzické objekty se nemají mixovat
> dohromady z těchto důvodů, přestože to zní lákavě.

Mas i nemas pravdu ... na spouste mistech je ta hranice urcena prave
trebas tou zdi domu, nikoli naopak ... a to ze by se administrativni
hranice posunula do domu je velmi, ale opravdu velmi nepravdepodobne ...
spis sem videl spoustu mist, kde pekne klickuje po jednotlivych domech,
tak, aby vzdy cely dum byl soucasti jednoho ku. A jelikoz mam sousedku,
co dela na katastru, a mimo jine dlouhodobe resi prave ruzny slucovani
parcel ... tak vim ze na spouste mist posunovaly hranice prave kvuli
tomu, aby dum nebyl na dvou ku.

Mozna by nebylo od veci pred pripadnym updatem, zkusit zjistit kolik %
hranic vede soubezne s necim jinym (rozdelil bych to jeste na dva
pripady - soubezna way/priblizne (+-10m rekneme)).

A kdyz uz sem pisu, ad statni hranice - rozhodne mame presnejsi nez
sousedi, na par mistech sem ruco zpresnoval (samo je to mravenci prace a
vopruz), zpresnena hranice pak vizuelne kopirovala spravne ...
(orthofoto ....), takze bych se nebal je updatnout taktez. Rozhodne pak
nezjednodusovat, cim presnejsi tim lepsi, navic zjednodusovani by vedlo
k tomu, ze si tu hranici ja nebo nekdo dalsi nekde posune tak aby byla
presne = zbytecne vygenerovana zmena, ktera povede k problematicke
aktualizaci.