Díky Majko za odkaz a nakonec i za tu I. P. Pavlova. Vážně jsem za svůj už
poměrně dlouhý život, neslyšel o nikom kdo by místo ípé Pavlova mluvil o
náměstí Ivana Petroviče Pavlova. Nevím co na to cizinec, který přijde
metrem na I. P. Pavlova a naráz se ocitne na náměstí s podivným dlouhým
jménem. Dovolím si tvrdit, že většina evropanů zná lépe slintající psa pana
Palova, než jeho křestní jména.