Jeg er enig i denne klassificering, og grunden til at vælge unclassified i
stedet for service er udelukkende at den har sit eget navn, hvilket var mit
oprindelige budskab.  Hvis der er nogen der kender eksempler hvor en
selvstændigt navngiven vej bedst markeres som service vil jeg gerne høre om
det.

/Michael