Käsitsi neid ei kaardista, seega kuni ruumi-avaandmete x-teed pole leiutatud ja
realiseeritud, siis ei jää tõesti muud üle kui andmed ümber tõsta.

Kui piirjooned saab kokku viia (seal vist rannajoont peaks korduvkasutama?), ja
kontrollida kas mõni pole juhtumisi juba olemas, siis ma pole vastu.

Jaak