From: Jaak Laineste [mailto:j...@nutiteq.com]
Sent: Tuesday, January 10, 2017 9:50 PM
To: OpenStreetMap Estonia <talk-ee@openstreetmap.org>
Subject: Re: [Talk-ee] Rahvuspargid

Käsitsi neid ei kaardista, seega kuni ruumi-avaandmete x-teed pole leiutatud ja
realiseeritud, siis ei jää tõesti muud üle kui andmed ümber tõsta.

Kui piirjooned saab kokku viia (seal vist rannajoont peaks korduvkasutama?), ja
kontrollida kas mõni pole juhtumisi juba olemas, siis ma pole vastu.

Jaak

On 10 Jan 2017, at 18:45, Mihkel Oviir