On 03/13/2013 06:56 PM, Jo wrote:
> Is deze mailing list dood en had ik m'n ei elders moeten leggen?

Deze ML is niet dood, maar wel dun bevolkt. Op het forum is meer
activiteit van mappers, hier zitten de techneuten heb ik het idee.

Om te beginnen zou ik dit issue op het forum aankaarten, de kans dat
seat ibiza daar meeleest is groter. Maar het is geen garantie, het geeft
wel een breder publiek inzicht in jou motivatie en werkzaamheden.

Een bericht aan seat ibiza sturen kan je daarna doen en verwijzen naar
de draadjes op de ML en het forum.

Niemand staat in een positie om anderen te vertellen wat ze moeten doen,
maar met wat peer pressure kan je het waarschijnlijk wel de juiste
richting op sturen.

Mvg,

Bas

--
GnuPG: 0xE88D4AF1 (new) / 0x77A975AD (old)