Hej!
Vad sägs om att påbörja en arbetsversion av en 'nybörjarmanual' som ett
projekt/samling undersidor på svenska delen av OSM-wikin?
Jag hittade en gammal fil med både en struktur och lite innehåll som jag kan
lägga upp. Sen kan den som vill/kan/orkar vara med och komplettera, ändra,
flytta och ta bort.

När vi har tillräckligt mycket information kan jag tänka mig göra om mina gamla
OSM-sidor för detta ändamål - och helst också lägga till några redaktörer som
kan hjälpa till med olika delar av webbplatsen.

Blir detta sen stort kan vi ju alltid gå vidare med eget webbhotell, domän och
annat. Eller återgå till wikin om intresset svalnar.

Vad tycker ni? Vilka är med?

--
Vänliga hälsningar
Peter Kindström