Lumia 625 van nekem.
Alapvetően tetszik, de figyelj arra, hogy szélesebb, mint a többi. Hasznos,
ha a kezed körbeéri, azaz a hüvelykujjad és a kisujjad összeér. (A biztos
tartáshoz a kisujj támaszt, a hüvelykujjad pedig eléri a bal oldalt is.
Akkor sem esik ki a kezedből, ha majdnem függőlegesen tartod...)

Amúgy attól függ, mire akarod használni...

SzTZs