Üdv
Nekem egy Lumia 920-am van.(Családba, munkahelyen vannak 520as ismerősök)
Vannak előnyei és hátrányai:
Előnye, hogy designos és gyors mint a villám, amilyen alkalmazásra
szükségem volt az elérhető rá.(Már putty is van rá Beta tesztelőknek :))
Hátrányai:-Még nincs értelmes Értesítő sávja,  8.1 frissítéssel jön. Az
értesítések késve érkeznek( saját alkalmazásé és egyéb alkalmazásoké
is(Viber,Facebook, bármi)(reméljük ezt is megoldják a 8.1-el).Nincsenek
profilok.
"új WP felhasználók lemondhatnak a push mailről a google esetében."(
http://prohardver.hu/tema/re_nokia_lumia_920_amikor_a_meret_vag_oda/hsz_15834-15834.html
)
(Nekem még a következő HARD RESET-emig van google push-om:)) (nem kellett
még hard resetelnem). Háttérben nem fut alkalmazás (maximum időzítve lefut
1-2 dolog, pl csempe frissítő task).
Hívás közben simán belesípol a füledbe új sms vagy bármilyen értesítés
esetén.
Androidot is használok/fejlesztek rá, mindkettőt ajánlani tudom,
professzionálisabb felhasználásra(pl emulátorok futtatása, ssh
tunnel,vpn(vpn még nincs wp-n!))/játékra inkább androidot, csak
telefonálásra, netezgetésre,emailre jó a WP nagyon.

Én is a Lumia 520at javaslom.