Ez olyan, mint az én egyéni meglátásom az Androidos telefonokról.
Kár, hogy belenyúltatok a hibás készülékekbe. Én is voltam már így más
eszközzel.

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Szűcs_László
Sent: Wednesday, March 05, 2014 2:12 PM
To: Techinfo
Subject: RE: Windows Phone tapasztalatok

Nekem 625-ös nokiám van. Már nagyedjére volt szervízben. Folyamatosan lefagy,
baj van a wifijével. A páromnak is nokiája volt, de 5 szerviz után
visszavásároltattuk. Ha ötödjére is ugyanazt produkálja, kicsit komolyabban
lépésekre szánom el magam. Nem azért vásároltam valamit ( nem kevés pénzért ),
hogy utána folyamatosan a szervizbe hordjam, ahol persze nem adnak
cserekészüléket...